CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

luni, 25 iulie 2011

VERSETELE ZILEI

"vreau sa fac voia Ta, Dumnezeule!" Si Legea Ta este in fundul inimii mele." (Ps.40:8)
"Ferice de omul pe care-l pedepsesti Tu, Doamne, si pe care-l inveti din legea Ta, "(Ps.94:12)
"Departeaza-ma de calea necredinciosiei, catre Tine, si da-mi indurarea Ta, ca sa urmez Legea Ta!" (Ps.119:29)
"Da-mi pricepere, ca sa pazesc Legea Ta si s-o tin din toata inima mea!" (Ps.119:34)
"Voi pazi Legea Ta necurmat, totdeauna si pe vecie." (Ps.119:44)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu