CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

luni, 9 iulie 2012

CATE BECURI SUNT ?


     La Politehnica Iași, văzând că studentul nu știe subiectul la examen, profesorul îi spune :
     ”Dacă-mi spui câte becuri sunt în încăpere, îți dau examenul.”
     Studentul, numărându-le rapid spune :
     ”12, dom'profesor !”
     ”Ghinionul tău”, îi răspunse profesorul, ”Sunt 13 !”, și scoase un bec din sertar.
     Toamna, la "re-examinare" studentul vine la fel de ”bine pregătit".
     Profesorul :Pentru a-ți da examenul, îți pun aceeași întrebare :
     ”Câte becuri sunt în încăpere ?”
     ”13, dom'profesor !”
     ”Regret, sunt numai 12 ; în sertar nu mai am nimic !”
     ”Ghinionul dumneavoastră”, îi răspunse studentul fericit, scoțând un bec din buzunar …

Do you know who I am?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu