CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

joi, 9 iunie 2016

O SIMPLA VIZITA LA UN MUZEU...

Vi s-a intamplat uneori sa simtiti ca sunteti pe aceiasi lungime de unda cu o persoana?
Mie mi s-a intamplat si cu acele persoane imi e usor sa comunic si ma simt foarte atasata de ele devenindu-mi prietene pentru sufletul meu. Am cunoscut o astfel de persoana cu ceva ani in urma, care in ciuda faptului ca e la mii de kilometrii departare o simt aproape. E beneficiul internetului ca am reusit sa  dau " intamplator" de ea, dar e bunavointa Domnului ca am ajuns sa o cunosc si sa ma bucur  de randurile care le asterne pe blogul ei. Deseori reda cu foarte multa ingeniozitate ce gandeste ea, sau traduce anumite relatari la fel de interesante pe care le-a apreciat.
Ador modul in care prietena mea Rodica reuseste sa vizualizezi unele evenimente comparandu-le cu trairea noastra aici. Si eu dupa anuminte evenimente traite personal sau de altii stau uneori si reflectez gandindu-ma: oare ce trebuie sa invat din  experienta asta a mea sau din a celorlati?. Si nu deseori sunt surprinsa cum mi se ia valul de pe ochi si vad cu totu ceva nou plin de invataminte. E bine sa fi pragmatic , dar la fel de bine e si sa cugeti dincolo de cuvinte si intamplari aparent fara nici o semnificatie. Dar asta se face in liniste si departe de iuresul cotidian. Nu putem auzi soapta duhului sfant in galagie...
Mai jos e unul din articole care reflecta modul interesant in care se pot revela concluzii interesante chiar si dintr-o simpla vizita la un muzeu...Uneorii Domnul ne vorbeste in diverse feluri dar oare suntem noi gata sa auzim si pricepe ce ne spune? Cand era aici pe pamant Domnul vorbea deseori in pilde. Oare de ce nu ar face-o si acum?



UN TICKET PENTRU... TITANIC

Joe Stowell 
(traducere de Rodica Botan)

     Cu ceva timp in urma, un prieten de-al meu a vizitat expozitia ramasitelor faimosei nave de calatorie Titanic. Fiecarui vizitator al expozitiei i s-a dat o un tichet - copie a biletelor originale -  cu numele pasagerilor sau ale membrilor echipajului, cei care, cu decenii inainte, s-au imbarcat pentru calatoria vietii lor… Dupa ce au facut turul expozitiei si au vazut argintaria, vasele, si alte obiecte expuse, vizita s-a incheiat cu ceva deosebit… a luat o intorsatura de neuitat.
     Pe un panou urias s-au afisat numele tuturor pasagerilor originali, incluzind statutul social si daca au calatorit la clasa intii sau a doua, sau daca au facut parte din echipajul vasului. In timp ce prietenul meu cauta pe panou numele persoanei al carui ticket il detinea el, a vazut o linie de-a lungul panoului care impartea aceste nume in doua. Deasupra acestei linii erau numele celor care au supravietuit acestui naufragiu, si dedesupt erau numele celor care s-au pierdut in naufragiu - s-au inecat.
     O paralela facuta cu viata noastra pe pamint este profunda. Nu face niciun fel de diferenta cum ne vede lumea si cum ne clasifica in functie de rang si statut. La sfirsit, ceea ce conteaza este daca esti salvat sau pierdut pentru eternitate. Asa cum a spus Isus: "Si ce ar folosi unui om sa cistige toata lumea daca si-ar pierde sufletul?" (Matei 16:26). Poate ca tu ti-ai incredintat viata Domnului Isus ca sa fii salvat. Dar ce se intimpla cu prietenul tau de linga tine? In loc sa discuti cu el lucruri de mica importanta… vorbeste-i mai bine despre destinatia finala...

sursa :http://www.peginduri.com/2010/12/un-ticket-pentrutitanic.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu