CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

vineri, 23 septembrie 2016

Gandeste-te la ceea ce ai, nu la ceea ce ai pierdut


articolul de mai jos si imaginea preluate de aici: http://crestinablog.blogspot.ro/2015/10/gandeste-te-la-ceea-ce-ai-nu-la-ceea-ce.html?m=1

Din cand in cand „intamplator” Domnul ma face sa aiung pe unele bloguri in care unele postari parca ar fi fost scrise tocmai pentru mine. Sunt persoane inzestrate sa redea in cuvinte foarte precis unele trairi foarte exact  si sa spuna lucrurilor pe nume. De curand am mai „descoperit” un astfel de salas si am gasit lucruri foarte de folos de aceea vi le imartasesc si celor care „ intamplator” trec pe aici. Sper sa va fie si voua de folos. Iata mai jos mica postare  de care va vorbeam. Aveti mai sus si link-ul daca vreti sa vizitati sursa, credeti-ma nu o sa va para rau...

Gandeste-te la ceea ce ai, nu la ceea ce ai pierdut
Am pierdut un lucru esential pentru a-mi desfasura activitatea in continuare si nu a fost chip sa-l regasesc. Am descoperit in schimbat altceva : sentimentul pretuirii a ceea ce deja am si pe care l-am neglijat doar pentru faptul ca nu mi-a lipsit.
Pretuim picioarele pe care le avem cu mult mai mult atunci cand se intampla sa fim imobilizati la pat.
Pretuim mainile si intrebuintarea lor zilnica cu mult mai mult atunci cand se intampla sa suferim o fractura care face imposibila folosirea membrelor.
Pretuim vederea cu mult mai mult atunci cand se intampla sa ne fie afectat vazul sau cand ne pierdem ochelarii.
Pretuim glasul pe care il avemcu mult mai mult atunci cand avem o raguseala dincolo de care de-abia mai putem sopti cateva vorbe.
Dar, iata ca se intampla sa pretuim toate aceste lucrurisi sa le vedem adevarata valoare de-abia atunci cand nu le mai avem sau cand le pierdem.

De aceea sa pretuim acum ceea ce avem si sa fim multumitori pentru ceea ce deja folosim. Este valabil si in cazul relatiilor, bunurilor, simturilor, s.a.m.d. Gandeste-te la ceea ce ai, si nu la ceea ce ai pierdut.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu