CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 28 aprilie 2013

AM INVATAT


Am invatat.....
de Kathy Kane Hansen

Am învățat că nu poți face pe cineva să te iubească.
Tot ce poți face este sa fii o persoană care iubeste.
Restul depinde de ceilalți.
Am învățat că oricât mi-ar păsa mie,
Altora s-a putea să nu le pese.
Am învățat că durează ani să câștigi încredere
Și că doar în câteva secunde, poți să o pierzi.
Am învăţat că nu contează CE ai în viaţă,
ci pe CINE ai.
Am învăţat că ţi-e de folos farmecul personal
circa 15 minute.
După accea, însă, ar fi bine să ştii ceva.
Am învăţat că nu trebuie să te compari
cu ceea ce pot alţii să facă mai bine,
ci cu ceea ce poti tu sa faci.
Am învăţat că nu contează ce necazuri li se întâmplă oamenilor,
ci ceea ce fac ei, pentru a le rezolva.
Am învățat că poți strica totul într-o clipă
si să te doară inima, o viață.
Am învățat că oricum ai tăia,
orice lucru are două fețe.
Am învățat că e nevoie de mult timp
ca să devii persoana care vrei să fii.
Am învățat că e mult mai ușor
să reacționezi, decât să gândești.
Am învățat că trebuie să te desparți de cei dragi,
cu cuvinte calde.
pentru ca s-ar putea sa fie ultima oară când îi vezi.
Am învățat că poți continua încă mult timp
după ce ai spus că nu mai poți.
Am învățat că suntem responsabili de ceea ce facem,
indiferent de cum ne simțim.
Am învățat că trebuie să te controlezi tu,
pentru a nu fi controlat de alții.
Am învățat că nu contează cât de fierbinte
este, la început, o relație;
pasiunea pălește cu timpul și ar trebui
să existe altceva care să-i ia locul.
Am învățat că eroi sunt cei care fac
ce trebuie, când trebuie,
Indiferent de consecințe.
Am învățat că pentru a ierta, e nevoie de exercițiu.
Am învăţat
că sunt oameni care te iubesc,
dar nu ştiu s-o arate.
Am învățat
că banii sunt o metodă jalnica de a-ți măsura valoarea.
Am învățat
că atunci când sunt supărat,
am DREPTUL să fiu supărat,
dar nu am dreptul să fiu și rău.
Am învăţat că prietenia adevărată continua să existe,
chiar şi la distanţă.
iar asta este valabil şi pentru iubirea adevarată.
Am învăţat că dacă cineva nu te iubeşte cum ai vrea tu,
nu înseamnă că nu te iubeşte din tot sufletul.
Am învățat  că familia ta nu-ți va fi mereu aproape.
dar vor exista oameni cu care nu ești înrudit,
care vor avea grijă de tine, te vor iubi
și te vor învăța să te încrezi, din nou, în oameni.
Familie nu-ți este doar cea biologică.
Am învăţat că, indiferent cât de bun iţi este un prieten,
oricum te va răni din când în când,
iar tu trebuie să-l ierţi pentru asta.
Am învăţat că nu este întotdeauna de ajuns să fii iertat de alţii;
câteodată trebuie să înveţi să te ierţi pe tine însuţi.
Am învăţat că, indiferent cât de mult suferi,
lumea nu se va opri în loc, pentru durerea ta.
Am învăţat că desi trecutul şi circumstanţele îți pot influenţa personalitatea,
TU eşti singurul responsabil pentru ceea ce devii.
Am învățat că, uneori, când prietenii mei se ceartă,
sunt nevoit să aleg între ei,
chiar dacă nu vreau.
Am învăţat că dacă doi oameni se ceartă,
nu înseamnă că nu se iubesc.
Şi nici faptul că nu se ceartă, nu dovedeşte că se iubesc.
Am învăţat că uneori trebuie să pui persoana pe primul loc
şi nu faptele sale.
Am învățat că nu vom fi nevoiți să ne schimbăm prietenii,
dacă înțelegem că și prietenii se schimbă.
Am învățat că nu trebuie să fii atât de nerăbdător
să afli secretele cuiva.
pentru ca asta ti-ar putea schimba viața pentru totdeauna.
Am învăţat că doi oameni pot privi acelaşi lucru
şi pot vedea ceva total diferit.
Am învăţat că, indiferent de consecinţe,
cei care sunt cinstiţi cu ei înşişi
ajung mai departe în viaţă.
Am învăţat că viaţa îţi poate fi schimbată în câteva ore,
de către oameni care nici nu te cunosc.
Am învăţat că şi atunci când crezi că nu mai ai nimic de dat,
când te strigă un prieten,
vei putea găsi puterea de a-l ajuta.
Am învăţat că scrisul, ca şi vorbitul,
pot linişti durerile sufleteşti.
Am învăţat că oamenii la care ţii cel mai mult
îţi sunt luaţi prea repede…
Am învățat că deși cuvântul “iubire” poate avea înțelesuri multiple,
își pierde valoarea, când e folosit prea des.
Am învăţat că este prea greu să-ţi dai seama
unde să tragi linie între a fi amabil,
a nu răni oamenii şi a-ţi susţine părerile.
Am învăţat să iubesc, ca să pot să fiu iubit.
 
(Multumesc Lucian pentru poezie)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu