CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

miercuri, 5 februarie 2014

VERSETELE ZILEI

Preluat de pe blogul Vitrina Advertising
 
"Dar Eu va spun: iubiti pe vrajmasii vostri, binecuvantati pe cei ce va blestema, faceti bine celor ce va urasc si rugati-va pentru cei ce va asupresc si va prigonesc," (Mat.5:44)
 
 
 
 
"binecuvantati pe cei ce va blestema, rugati-va pentru cei ce se poarta rau cu voi." (Luc.6:28)
 
"Binecuvantati pe cei ce va prigonesc: binecuvantati, si nu blestemati." (Rom.12:14)
 
"Nu intoarceti rau pentru rau, nici ocara pentru ocara; dimpotriva, binecuvantati, caci la aceasta ati fost chemati: sa mosteniti binecuvantarea." (1Pet.3:9)
 
"Preaiubitilor, nu va razbunati singuri; ci lasati sa se razbune mania lui Dumnezeu; caci este scris: "Razbunarea este a Mea; Eu voi rasplati", zice Domnul.
"Dimpotriva: daca ii este foame vrajmasului tau, da-i sa manance; daca-i este sete, da-i sa bea; caci daca vei face astfel, vei ingramadi carbuni aprinsi pe capul lui."
" Nu te lasa biruit de rau, ci biruie raul prin bine".
(Romani 12.19:21)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu