CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

joi, 8 mai 2014

ESTI CU MINE MEREU

"Dumnezeu este adapostul si sprijinul nostru, un ajutor care nu lipseste niciodata in nevoi. De aceea nu ne temem, chiar daca s-ar zgudui pamintul, si s-ar clatina muntii in inima marilor. Chiar daca ar urla si ar spumega valurile marii, si s-ar ridica pina acolo de sa se cutremure muntii."Psalm 46:1-3


1. Dumnezeu este-adăpost şi sprijin
Un ajutor ce nu lipseşte niciodată-n nevoi
El este locul meu de scăpare
Şi cetăţuia mea, în care mă încred

R:/: Eşti cu mine mereu, eşti cu mine mereu
Orice ar veni, pe braţul Tău voi fi
Eşti cu mine mereu :/

2. "Fiindcă mă iubeşte" - zice Domnul
"Voi fi cu el în strâmtorare, îl voi izbăvi
Când mă va chema, îi voi răspunde
Sunt Emanuel, Eu sunt Dumnezeu"

C: O mie să cadă alături de tine
Şi zece mii la dreapta ta
Doar vei privi cu ochii răsplătirea celor rai
Dar de tine nu se va apropia
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu