CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 23 august 2015

CAND INCERCARILE PREA GRELE NI SE PAR


Cand incercarile, prea grele, ni se par

Cand incercarile, prea grele, ni se par
Si zilele - prea lungi, poverile - prea mari,
Ne mangaie Hristos. El Se va arata
Sa-Si ia, pe nori, Mireasa... sa-i stearga lacrima...

Cor: /: Cand vom vedea, pe nori, fata lui Isus,
Necazul greu de-aici il vom uita.
Si, doar privirea Lui, atunci, va lumina;
Deci, luptator, fii brav! Nu dispera! :/

Sub cerul furtunos, cand ranile ma dor;
De valuri incercat, cand stau far-ajutor,
E Cineva, in cer, ce stie chinul meu.
El vine, printre valuri, sa-Si scape fiul Sau.

Curand se va sfarsi al vietii greu suspin;
Vom trece, peste rau, in tara de lumini.
Acolo, vom gusta din slava lui Hristos,
Ispita va dispare, vom pune crucea jos.

(preluat de aici:http://www.resursecrestine.ro/cantece/5690/cand-incercarile-prea-grele-ni-se-par)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu