CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

sâmbătă, 2 ianuarie 2016

"NU-L OPRITI"

„ Ioan I-a zis: "Invatatorule, noi am vazut pe un om scotand draci in Numele Tau; si l-am oprit, pentru ca nu venea dupa noi."
"Nu-l opriti", a raspuns Isus, "caci nu este nimeni care sa faca minuni in Numele Meu, si sa Ma poata grai de rau indata dupa aceea.
Cine nu este impotriva noastra este pentru noi.
Si oricine va va da de baut un pahar cu apa, in Numele Meu, pentru ca sunteti ucenici ai lui Hristos, adevarat va spun ca nu-si va pierde rasplata.
 (Marc.9:38...41)
„Ioan a luat cuvantul si a zis: "Invatatorule, noi am vazut pe un om scotand draci in Numele Tau; si l-am oprit, pentru ca nu merge dupa noi."
50. "Nu-l opriti", i-a raspuns Isus, "fiindca cine nu este impotriva voastra este pentru voi." (Luc.9:49,50)

Fiecare a fost inzestrat cu cel putin un dar de la Dumnezeu, dar darurile ne sunt date pentru folosul altora. Mai jos am gasit un om care isi foloseste darul de a da un mesaj cald si optimist fiecarui trecator. Pare ceva fara sens  si ciudat pentru unii , dar altii sunt binecuvantati de el... Nu ar fi extrem de placut ca in fiecare dimineata sa ne intalnim cu cineva care sa ne spuna ca ne iubeste, ca viata e frumoasa si sa ne ureze o zi buna?

"La intrarea în orașul Hamilton, Bermuda, la o intersecție cu trei drumuri, pe un petec de iarbă de câțiva metri stă Johnny Barnes câte 6 ore pe zi, în fiecare zi, pentru a le face cu mâna trecătorilor, le urează o zi bună și le spune „te iubesc!” În vârstă de 88 de ani, Johnny și-a luat misiunea de a fi un instigator al fericirii și al iubirii de acum 28 de ani. De atunci nu a lipsit nicio zi, relatează Huffington Post.
 Johnny și-a câștigat numele de „Domnul Fericit” după ce a rămas blocat la intersecția de intrare în orașul Hamilton. În loc să se enerveze și să comenteze pe treaba asta el a văzut situația ca pe o oportunitate de a-i însenina și pe ceilalți „colegi de suferință”, făcându-le cu mâna și urându-le o zi frumoasă. 28 de ani mai târziu rutina sa nu s-a schimbat."

Intreg articolul il puteti vedea aici, multumesc lui "Crestin total" pentru acest minunat articol
Nu stiu daca acest om mai traieste sau nu, dar cu siguranta cei ce  l-au cunoscut nu o sa il uite usor, poate de aceea in dorinta de a nu uita ceea ce a facut pentru ei au facut si o statuie cu chipul lui sa nu uite iubirea lui pentru ei chiar si atunci cand el va pleca de pe pamant, si cei ca noi care am auzit de el vom fi incurajati sa ne folosim darurile spre folosul altora.
Sa ne reamintim o poezie de aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu