CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 1 mai 2016

Hristos a înviat !

Hristos a înviat !

Articol preluat de aici


Ne aflam în pragul unei sărbători atât de frumoase, învierea lui Hristos. Nu e minunat, să știi că atât de mult te-a iubit Dumnezeu încât și-a dat unicul fiu la moarte pentru tine? 
Hristos a purtat suferințele noastre, păcatele noastre, slăbiciunile noastre. A fost batjocorit, disprețuit și umilit, și a răbdat cu dragoste totul pentru noi.
Moartea Lui a fost prețul cu care ne-a eliberat.

Sunt sigură că te-ai privit de multe ori în oglindă și te-ai gândit că nu valorezi prea mult, dar dă-mi voie să îți spun că te înșeli.
Moartea Lui a fost prețul plătit pentru tine, pentru ca tu astăzi să fii liber, să fii plin de pace. 

Hristos a murit pentru tine și a treia zi a înviat. El nu e în mormânt, El a biruit moartea, e Dumnezeu puternic și suveran, și totuși se uită zilnic cu milă și cu îndurare către tine, către mine.

Sărbătoarea de astăzi ne duce cu gândul la Hristos, ne face să ne amintim cât de mult valorăm în ochii Lui și cât de prețuit ar trebui să fie El în ochii noștri. Ne-a iubit până la moarte. Ce dovadă a dragostei mai mare ca asta ați vrea?

Dragostea Lui spune totul. 

Eu cred din toată inima că Dumnezeu ne iubește pe fiecare, mi-aș dori să credeți și voi. 

”Să dărui totul, să sacrifici totul fără speranță de răsplată; asta înseamnă iubire.”
Albert Camus

Hristos a înviat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu