CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

joi, 13 aprilie 2017

CU MAINILE SALE M-A FACUT


Mainile Tale m-au facut si m-au intocmit; da-mi pricepere, ca sa invat poruncile Tale! (Ps.119:73)

https://www.youtube.com/watch?v=ScbCMaMVHhg

(multumesc tinerei mele prietene Hilda pentru traducere)

Apne Haathon se by Shreya Kant
From the Album: Khudawand Tujhe Barkat De
Lyrics by: Anil Kant
Composition: Shreya Kant
Music Arrangement and production: Rishabh Kant
Produced and released by Trinity Sounds Pvt. Ltd.


Lyrics:
Apne Haathon se banaya hai,
Cu mâinile Sale m-a făcut
Mujhe mere Khuda ne.
Al meu Dumnezeu
Apni soorat mein banaya hai,
După chipul Său m-a făcut
Mujhe mere Khuda na.
Al meu Dumnezeu
Kitni rehmat, kitni chahat,
Câtă milostivire, câtă dragoste
Kaisi hai uski mohabbat.
Cum este iubirea Sa

Jab main nahin tha, tab bhi main tha,
Când nu eram, existam și atunci
Uski nazar mein tha main sada.
Existam în privirea Sa
Yun hi achanak nahin aa gaya,
Nu am venit pe neașteptate
Uske iraade se main ban gaya.
Am fost făcut după gândul Său

Khud ko na tanha samajhna kabhi,
Nu te crede singur nicicând
Beaasra na samajhna kabhi.
Nu te crede fără sprijin niciodată
Who jisne di hai mujhe zindagi,
Cel ce mi-a dat viață
Hai naam uska Yeshu Masih.

Al Său nume este Iisus Mesia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu