CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

luni, 28 martie 2011

VERSETELE ZILEI

 "Piciorul meu s-a tinut de pasii Lui; am tinut calea Lui si nu m-am abatut de la ea." (Iov.23:11)
"N-a cunoscut Dumnezeu caile mele? Nu mi-a numarat El toti pasii mei?" (Iov.31:4)
"sa-i dau socoteala de toti pasii mei, sa ma apropii de el ca un domn." (Iov.31:37)
"Caci Dumnezeu vede purtarea tuturor, priveste pasii fiecaruia." (Iov.34:21)
"Legea Dumnezeului sau este in inima lui; si nu i se clatina pasii." (Ps.37:31)
"M-a scos din groapa pieirii, din fundul mocirlei; mi-a pus picioarele pe stanca si mi-a intarit pasii." (Ps.40:2)
"da, inima nu ni s-a abatut, pasii nu ni s-au departat de pe cararea Ta," (Ps.44:18)
"Intareste-mi pasii in cuvantul Tau si nu lasa nicio nelegiuire sa stapaneasca peste mine!" (Ps.119:133)
"Stiu, Doamne, ca soarta omului nu este in puterea lui; nici nu sta in puterea omului, cand umbla sa-si indrepte pasii spre tinta." (Ier.10:23)
"Largesti drumul sub pasii mei, si picioarele mele nu se clatina. "(2Sam.22:37)
"Domnul intareste pasii omului, cand Ii place calea lui;" (Ps.37:23)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu