CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 17 aprilie 2011

VERSETELE ZILEI

 "A doua zi, o gloata mare care venise la praznic, cum a auzit ca vine Isus in Ierusalim, a luat ramuri de finic si I-a iesit in intampinare, strigand: "Osana! Binecuvantat este Cel ce vine in Numele Domnului, Imparatul lui Israel!"
Isus a gasit un magarus si a incalecat pe el, dupa cum este scris: "Nu te teme, fiica Sionului; iata ca Imparatul tau vine calare pe manzul unei magarite."
Ucenicii Lui n-au inteles aceste lucruri de la inceput; dar, dupa ce a fost proslavit Isus, si-au adus aminte ca aceste lucruri erau scrise despre El si ca ei le implinisera cu privire la El.
Toti cei ce fusesera impreuna cu Isus, cand chemase pe Lazar din mormant si-l inviase din morti, marturiseau despre El.
Si norodul I-a iesit in intampinare, pentru ca aflase ca facuse semnul acesta.
Fariseii au zis deci intre ei: "Vedeti ca nu castigati nimic: iata ca lumea se duce dupa El!"
(Ioan capitolul 12:12...19)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu