CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

sâmbătă, 3 martie 2012

VERSETELE ZILEI

"Avraam si-a dat duhul si a murit, dupa o batranete fericita, inaintat in varsta si satul de zile; si a fost adaugat la poporul sau." (Fac.25:8)
"Ghedeon, fiul lui Ioas, a murit dupa o batranete fericita; si a fost ingropat in mormantul tatalui sau, Ioas, la Ofra, care era a familiei lui Abiezer." (Judc.8:32)
"A murit la o batranete fericita, satul de zile, de bogatie si de slava. Si in locul lui a domnit fiul sau Solomon." (1Cron.29:2)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu