CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 6 mai 2012

CUGETARI


Cugetări.... de la Ligia Gherghel
Când înțlegem căDomnul Isus ne-a slujit în ciuda slăiciunilor ș a josniciei noastre, atunci nimic din ceea ce suferim de la alți nu ne poate clinti în hotăârea noastrăde a-i sluji pe oameni de dragul Lui !

Creșinul adevăat are o relațe intimăcu Domnul Isus. Nu atrage niciodatăprivirile altora asupra lui ci numai spre faptul căDomnul Isus este la cârma vieți sale ș căorice profunzime a vieți lui a fost satisfăutăde El. Acel om va avea un spirit calm ș puternic, pe care Dumnezeu îl dăcelor ce au o relațe intimăcu El. Relața intimăcu Domnul se obțne prin rugăiune ș meditațe la Cuvântul Bibliei !

Una din revelațile cele mai uimitoare ale lui Dumnezeu este atunci când învăță cămarea divinitate a Domnului Isus Hristos se manifestă tocmai în lucrurile obișuite cu care suntem confruntaț în fiecare zi !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu