CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 20 mai 2012

MULTUMESC ACELORA CARE...


Mulţumesc acelora care…
…m-au urât, m-aţi făcut mai puternică.
…au ştiut să se uite înauntru, m-aţi învăţat că exteriorul e doar un ambalaj.
…au râs de mine, m-aţi învăţat să vă deosebesc de oameni.
…au ştiut să se bucure cu mine, mi-aţi făcut bucuria mai mare.
…m-au criticat, m-aţi învăţat să nu îmi pese de gura lumii.
…mă iubesc, faceţi ca inima mea să fie mai frumoasă.
…le pasă, faceţi să mă simt importantă.
…au intrat în viaţa mea când a trebuit, voi mă faceţi ceea ce sunt azi.
…au ieşit din viaţa mea, mi-aţi arătat că nimic nu durează o veşnicie.
…indiferent de orice au rămas,mi-aţi arătat ce e prietenia.
…m-au ascultat,mi-aţi arătat că merit.
…mi-au întors spatele, mi-aţi arătat privirea altcuiva care merită.
…m-au trântit jos, mi-aţi arătat că sunteţi inferiori sufletului uman.
…au întins mâna doborându-mă, m-aţi învăţat să mă ridic singură.
…zilnic îmi zâmbesc, îmi arătaţi că încă un zâmbet îţi îndulceşte ziua...o saptamana cat mai frumoasa, plina de realizari si succese...   
  Cu drag,  LADYCRYSS( Preluat de pe blogul Garbo) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu