CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 27 septembrie 2015

DE LA MINE S-A INTAMPLAT LUCRUL ACESTA

De la Mine s-a întâmplat lucrul acesta!
(1Regi 12:24)
Oare de cate ori nu ne-am gasit si noi in aceste situatii?
Oare cati nu trecem chiar azi pe acest drum al deznadejdii, al dezamagirilor, al neajunsurilor, al planurilor spulberate?
De cate ori nu am spus ca suntem la capatul puterilor si nu mai vedem nici o cale de iesire?
Sa se intample oare toate acestea fara stirea lui Dumnezeu?


Dezamăgirile în această viață sunt într-adevăr numai dovezi ale dragostei Mele. Am astăzi o veste pentru tine, copilul Meu; vreau să ți-o spun, pentru ca norii de furtună care se adună să se risipească și spinii pe care trebuie să calci să se tocească.
Vestea constă doar într-o scurtă propoziție, dar ea să rămână în adâncul inimii tale! De ar deveni pentru tine o pernă, pe care să-ți odihnești capul obosit! Ea se numește: De la Mine s-a întâmplat lucrul acesta.
Nu te-ai gândit niciodată că tot ce te privește pe tine Mă privește și pe Mine? Cine se atinge de tine, se atinge de lumina ochilor Mei (Zaharia 2.8). Pentru că tu ești scump și prețios în ochii Mei, Eu am un interes deosebit în educarea ta. Când ajungi în încercare și dușmanii vin asupra ta, să știi: De la Mine s-a întâmplat lucrul acesta. Eu sunt Dumnezeul împrejurărilor. Tu nu ești din întâmplare în locul unde stai, ci pentru că Eu am ales acest loc pentru tine.
Nu te-ai rugat pentru smerenie? Vezi, te-am așezat tocmai pe locul unde poți învăța această lecție. Prin oameni și lucruri care te înconjoară, voia Mea intră în acțiune. Nu știi cum să reușești cu ceea ce ai la dispoziție? De la Mine s-a întâmplat lucrul acesta.
Eu sunt Cel care dețin cerul și pământul. Doresc ca tu să ceri de la Mine totul și să fii deplin dependent de Mine. Bogăția Mea este nemărginită (Filipeni 4.19). Pune promisiunea Mea la probă, ca să nu se spună despre tine că în acest lucru nu te încrezi în Dumnezeu.
Treci printr-o noapte de necazuri? De la Mine s-a întâmplat lucrul acesta. Eu, Isus, știu ce înseamnă aceasta. Eu sunt „Om al durerii și obișnuit cu suferința“ (Isaia 53.3). Ți-am luat orice sprijin omenesc, pentru ca tu să te îndrepți spre Mine și să primești mângâiere veșnică (2 Tesaloniceni 2.16,17).
Te-au dezamăgit anumiți prieteni? Poate unul, căruia i-ai deschis inima? De la Mine s-a întâmplat lucrul acesta. Am permis această dezamăgire, pentru ca tu să înveți că Eu, Isus, sunt cel mai bun Prieten al tău. Eu te țin și lupt pentru tine în luptele tale. Eu doresc să fiu confidentul tău.
A spus cineva ceva neadevărat despre tine? Lasă așa și alipește-te mai strâns de Mine, sub aripile Mele, departe de lupta de vorbe. Dacă ți se face nedreptate, Eu vreau „să strălucească dreptatea ta ca lumina, și dreptul tău ca soarele la amiază“ (Psalmul 37.6).
S-au răsturnat planurile tale? Ești abătut și dezamăgit? De la Mine s-a întâmplat lucrul acesta. Ți-ai făcut planuri și apoi M-ai rugat să le binecuvântez? Eu sunt acela care fac planuri pentru tine. „Lucrul este mai presus de puterile tale și nu-l vei putea face singur“ (Exod 18.18). Tu ești doar o unealtă, nu cel ce acționează.
Ți-ai dorit mult să faci o lucrare mare pentru Mine? Și acum trebuie să stai pe un pat de suferință? De la Mine s-a întâmplat lucrul acesta. Mi-a fost imposibil, ca să-ți atrag atenția spre Mine în timp ce te preocupai sârguincios de activitatea ta. Doresc să te mai învăț câteva lecții adânci. Numai cine a învățat să aștepte răbdător poate să Îmi slujească. Colaboratorii Mei cei mai mari nu sunt aceia care pot participa la slujba activă, ci cei care au învățat să folosească arma rugăciunii.
Ești chemat deodată să îndeplinești o sarcină grea plină de responsabilitate? Pășește curajos înainte, contează pe Mine. Eu te-am pus în această poziție plină de responsabilitate, ca să afli că „Domnul Dumnezeul tău te va binecuvânta în tot ce vei face“ (Deuteronom 15.18).

Astăzi pun în mâna ta un ulcior cu ulei sfânt. Folosește-l, copilul Meu, pentru ca în toate împrejurările căii tale să poți alina cu acest ulei al încrederii și al mângâierii orice cuvânt care te doare, orice împrejurare care îți cere răbdare, orice descoperire a slăbiciunii tale. Gândește-te că încurcăturile tale sunt ocaziile lui Dumnezeu de a te ajuta. Suspinele vor dispărea în măsura în care Mă recunoști în toate lucrurile.
„Puneți-vă la inimă toate cuvintele pe care vă jur astăzi … este viața voastră …“ (Deuteronom 32.46,47).

(Aceste ganduri au fost gasite in Biblia lui J.N. Darby dupa ce a murit)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu