CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

miercuri, 23 septembrie 2015

DREPTUL DE A FI DIFERIT

Eu cred ca Domnul Isus ne da dreptul de a fi diferiti incepand de la cum aratam pana la modul in care abordam problemele. Desi diferiti putem face lucrurile in alt fel dar tot spre slava Domnului
Azi am avut o discutie interesanta cu un tanar preot care era entuziast si convins de principiile sale, dar care nu putea accepta ca eu sunt diferita desi amandoi il Iubim pe Domnul Isus Hristos. Desi discutia nu a putut fi mai ampla deoarece imprejurarile nu ne-au permis, marturisesc ca a fost interesanta si mi-a amintit de versetul de mai jos . Nu si-l amintea si credea ca e dintr-o alta Biblie si nprobabil in cea ortodoxa nu este .( in seara asta i l-am trimis prin sms )
Mi-am amintit de bunica mea care avea deseori discutii pe baza Cuvantului lui Dumnezeu cu tanarul preotul din sat . Desi erau contradictorii opiniile pe care le dezbateau, era uimitor cum bunica mea reusea sa argumenteze cu pasaje biblice tot ceea ce sustinea. La moartea bunicii preotul a plans si a afirmat ca intradevar acest suflet era copilul lui Dumnezeu. 


„Ioan I-a zis: "Invatatorule, noi am vazut pe un om scotand draci in Numele Tau; si l-am oprit, pentru ca nu venea dupa noi."
 "Nu-l opriti", a raspuns Isus, "caci nu este nimeni care sa faca minuni in Numele Meu, si sa Ma poata grai de rau indata dupa aceea.
Cine nu este impotriva noastra este pentru noi. „


(Ioan 9:38...40)

slava Celui ce s-a nascut la Betleem
Te vom inalta proclamand iubirea Ta
isus ia toata povara ta


P.S. a doua zi mi-a raspuns la sms si mi-a multumit pentru precizari

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu