CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

vineri, 30 octombrie 2015

DUMNEZEU VREA SA NE DEA O ALTA PERSPECTIVA ....

Dar Dumnezeu a ales lucrurile nebune ale lumii, ca sa faca de rusine pe cele intelepte. Dumnezeu a ales lucrurile slabe ale lumii, ca sa faca de rusine pe cele tari. (1Cor.1:27)


Nobuyuki Tsujii, un pianist de exceptie! Acest pianist nascut in 1988, nevazator - unii sustin ca ar avea si note autiste -  interpreteaza La Campanella lui Liszt intr-un mod absolut excepțional. Si nu numai atat.

Sustine concerte de Rachmaninov, Liszt, Beethoven, Mozart, Chopin, canta fara partituri ore intregi. Toate orchestrele lumii il doresc ca solist în marile concerte, festivaluri. Intra pe scena adus intotdeauna de dirijor. Are probleme cu coordonarea  mersului si a capului, dar  mainile lui emana muzica perfect coordonata. Dumnezeu i-a  vrajit mainile!
Poti crede in miracole vazand asa  ceva?!
In youtube gasiti mai multe interpretari ale lui Nobuyuki, inclusiv una de la 2 ani si 7 luni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu