CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

luni, 9 noiembrie 2015

DESPRE CUGETARE ...

Azi am citit o frumoasa poezie (https://puiut.wordpress.com/2015/11/05/535/#comments )si gandul m-a dus spre cugetare. Am cautat si am gasit versetele de mai jos
Psalmii 1
1. Ferice de omul care nu se duce la sfatul celor rai, nu se opreste pe calea celor pacatosi si nu se asaza pe scaunul celor batjocoritori!
2. Ci isi gaseste placerea in Legea Domnului, si zi si noapte cugeta la Legea Lui!
3. El este ca un pom sadit langa un izvor de apa, care isi da rodul la vremea lui si ale carui frunze nu se vestejesc: tot ce incepe, duce la bun sfarsit.
Primeste cu bunavointa cuvintele gurii mele si cugetele inimii mele, Doamne, Stanca mea si Izbavitorul meu! (Ps.19:14)
Mi-aduc aminte de zilele de odinioara, ma gandesc la toate lucrarile Tale, cuget la lucrarea mainilor Tale. (Ps.143:5)
Cine cugeta la Cuvantul Domnului gaseste fericirea, si cine se increde in Domnul este fericit. - (Prov.16:20)
Psalmul 77
6. Ma gandesc la cantarile mele noaptea, cuget adanc inauntrul inimii mele, imi cade duhul pe ganduri si zic:
7. "Va lepada Domnul pentru totdeauna? Si nu va mai fi El binevoitor?
8. S-a ispravit bunatatea Lui pe vecie? S-a dus fagaduinta Lui pentru totdeauna?
9. A uitat Dumnezeu sa aiba mila? Si-a tras El, in mania Lui, inapoi indurarea?" - (Oprire)
10. Atunci imi zic: "Ceea ce ma face sa sufar este ca dreapta Celui Preainalt nu mai este aceeasi"…

11. Dar tot voi lauda lucrarile Domnului, caci imi aduc aminte de minunile Tale de odinioara;


Cand ganduri negre se framanta cu gramada inauntrul meu,mangaierile Tale imi invioreaza sufletul. (Ps.94:19)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu