CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

marți, 23 februarie 2016

CAND PLANGE INIMA MEA...

woman-in-storm-preluat de pe blogul Agnus day
"Cand ganduri negre se framanta cu gramada inauntrul meu, mangaierile Tale imi invioreaza sufletul."(Psalmul 94:19)

Cand sunt trista si apasata "alerg" la blogurile a doua prietene virtuale, care au darul de la Domnul Isus sa scrie in asa fel incat imi ating sufletul exact atunci cand trebuie.Multumesc Domnului pentru ele si pentru toti aceia care scriu pe blogurile lor ce le pune Domnul pe inima si care de multe ori mi-au fost de folos.
Azi ca de obicei cand am nevoie de ceva incurajari si sustinere am "rasfoit" blogul uneia dintre ele si am gasit o postare calda si incurajatoare si am auzit o melodie mai veche care reascultand-o a facut sa mi se umezeasca ochii si sa ma simt dintr-o data mangaiata si incurajata sa merg mai departe indiferent cat de apasatoare sunt unele ore si zile....

http://maiexistaosansa.blogspot.ro/2016/02/daca-il-ai-alaturi-pe-domnul-nimic-nu.html#comment-form

1. Când pe marea vieţii eu, trecut-am grele încercări 
Când necazul s-a ivit, Domnul, El m-a smerit mai mult 
/: În singurătatea grea, plângea inima mea de dor 
După harul Domnului să-mi vină în ajutor. :/ 

2. Când în largul mării am fost, malul eu l-am dorit mereu 
Dar furtuna s-a ivit, Domnul, El m-a smerit mai mult 
/: Când aproape-am fost de mal, a mai venit un val din larg 
Ce m-a dus în depărtări prin alte încercări mai mari. :/ 

3. Dar în tot necazul meu, Domnul m-a ocrotit mereu; 
El m-a scos cu Mâna Sa din încercarea grea, chiar El! 
/: Braţul Său mântuitor m-a ridicat din valul greu, 
Sufletul El l-a salvat din marea de păcat. :/

4. Înspre Domnul am strigat, din val m-a ridicat chiar El, 
Valul mării furios Domnul l-a liniştit pe loc ; 
Câte zile voi avea în toate îl voi lăuda pe El ; 
El m-a scos cu mâna Sa din încercarea grea. 
Braţul Său mântuitor m-a ridicat din valul greu 
Sufletul El l-a salvat din marea de păcat.


https://www.youtube.com/watch?v=S2I6x6Fwkyc


un "buchet" de flori pentru cei ce poposesc pe aici

https://www.youtube.com/watch?v=uImUv65DUm4

3 comentarii:

  1. Carmen, iti doresc o primavara senina in suflet si plina de sanatate in trup.
    (Esti ok? Ti-am simtit lipsa) Domnul sa fie cu tine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am trecut pe-aici sa te salut.
    Fii binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere