CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

vineri, 12 februarie 2016

DESPRE CE TIMPURI VORBESTE APOCALIPSA ?


Citind articolul Monei http://maiexistaosansa.blogspot.ro/2016/02/timpul-e-aproape.html#comment-form  mi-s-a parut extrem de de bun si de folos ca sa il postez si eu ca si voi care popositi pe aici sa puteti reflecta la el asa cum am facut-o si eu comentand despre subiectul lui

Eu am fost binecuvantata cu o bunica din partea mamei care avea multa intelepciune de la Domnul. Pe vremea cand eram mica nu numai ca nu o intelegeam dar eram si foarte combatnta si ii spunema ca eu pana nu vad nu cred si ea imi spunea ca sunt ca Toma necredinciosul dar ca si pe Toma Domnul l-a iubit. M-am intors la Domnul Isus cu mult dupa ce bunica mea plecase la Cel in care s-a increzut. Nu am sa uit niciodata cum citind Biblia la multe pasaje am plans si mi-am adus aminte de cuvintele bunicii mele. Atunci am realizat ca desi era un om simplu din  "varful muntilor" fara educatie si carte avea mult mai multa intelepciune decat multi altii scoliti cu studii si inspecial intelepciune de sus de la Domnul. Atunci am realizat exact ca Toma ce inseamna credinta , atunci am realizat ce inseamna sa fi binecuvantat si iertat de Dumnezeu si mai ales cat m-a iubit El. Articolul Monei mi-a reamintit de una din discutiile cu ea exact pe aceasta tema. Cu zeci de ani inainte ca lumea sa fi stiut de carduri sau implanturi bunica mea sustinea ca vor veni aceste vremuri. Imi amintesc ca ii spuneam , contrazicandu-ma cu ea,  ca ce or sa fie ceasuri la mana sau ce o sa se puna pe frunte ceasuri? si ea imi spunea ca nu ca e doar un semn  si fara el nu o sa poata cumpara oameni si avea acces la nimic. Oare nu sunt acum cardurile premergatoare acestor cipuri si in curand se preconizeaza ca aceste cipuri sa fie obligatorii? Imi amintesc ca odata un crestin privind tehnologia noua  care are multe facilitati si beneficii spunea ca, cu timpul ea va fi folosita de cel rau ca un mod de control. Si ma gandeam ca acum de aud cu nebuneala asta cu teroristii, cand e nevoie de o supraveghere mai atenta  a multor situri , se dezvolta un sistem din ce in ce mai dezvoltat de urmarire , obiectiv la aceasta vreme, dar care va putea foarte usor degenera intr-un control, si exprimarea libera despre Dumnezeu va fi ingradita. Deja vedem multe semne de schimbare in lume fata de valorile crestine si nu ma refer aici la fanaticii musulmani, dar si in tari asa zise crestine incep sa apara reglementari care sub pretextul "dreptul minoritatilor" schimba legi fundamentale crestine. Citeam recent ca nu se va mai scrie pe pasaport mama  si tata ci parinte 1 si parinte 2, sau despre cum sunt dezmembrate familiile in Norvegia. Deci asa cum scrie si Mona sunt semne ca ceea ce scrie in Biblie se implineste. Si modul acesta in care se intampla,se deruleaza, este foarte bine instrumentat sub forma unor progrese si beneficii care nu lasa sa se vada aparent intentiile ascunse ale intregului scenariu. De accea Biblia ne atentioneaza si noi cat inca nu avem restrictie pe net trebuie sa scriem cat mai mult despre aceste lucruri .

Un comentariu:

  1. Draga mea Carmen, asa cum spui trebuie facut de cunoscut acest lucru pe orice cale pe care Dumnezeu ne-a ingaduit sa o avem la indemana. Asa cum spunea-i despre bunica ta, tin minte ca eram copil si mama asculta casete inregistrate despre acest subiect, despre cip, despre 666, vremurile din urma si despre tot ceea ce va veni, si ne invata cum sa ramanem tari in credinta pana la capat. Pe-atunci ma gandeam ca acest lucru o sa fie...dar nu o sa-l apuc eu, cine stie peste cati ani si care generatie. Astazi, la modul cum se deruleaza lucrurile....constat ca generatia mea va fi martora a acestui eveniment. Nu ne ramane decat sa ramanem TARI in credinta pana cand ne vom intalni cu Mirele nostru drag. O zi binecuvantata. ( Multumesc de urarile tale pentru mami) Fii binecuvantata

    RăspundețiȘtergere