CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

joi, 18 august 2011

VERSETELE ZILEI

"Doamne, Tu esti stanca mea, cetatuia mea, izbavitorul meu! Dumnezeule, Tu esti stanca mea in care ma ascund, scutul meu, taria care ma scapa si intaritura mea! "(Ps.18:2)
"Dar Tu, Doamne, nu Te departa! Tu, Taria mea, vino degraba in ajutorul meu!" (Ps.22:19)
"Domnul este taria mea si scutul meu; in El mi se increde inima, si sunt ajutat. De aceea imi este plina de veselie inima si-L laud prin cantarile mele." (Ps.28:7)
"O, taria mea! Pe Tine Te voi lauda, caci Dumnezeu, Dumnezeul meu cel preabun, este turnul meu de scapare." (Ps.59:17)
"Credinciosia si bunatatea Mea vor fi cu el, si taria lui se va inalta prin Numele Meu." (Ps.89:24)
"Domnul este taria mea si pricina laudelor mele; El m-a mantuit." (Ps.118:14)
"Iata, Dumnezeu este izbavirea mea, voi fi plin de incredere si nu ma voi teme de nimic; caci Domnul Dumnezeu este taria mea si pricina laudelor mele, si El m-a mantuit." (Isa.12:2)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu