CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 21 august 2011

VERSETELE ZILEI

"V-am spus aceste lucruri ca sa aveti pace in Mine. In lume veti avea necazuri; dar indrazniti, Eu am biruit lumea.” (Ioan.16:33)
"Domnul iti va da biruinta asupra vrajmasilor tai care se vor ridica impotriva ta; pe un drum vor iesi impotriva ta, dar pe sapte drumuri vor fugi dinaintea ta." (Deut.28:7)
"Si toata multimea aceasta va sti ca Domnul nu mantuieste nici prin sabie, nici prin sulita. Caci biruinta este a Domnului. Si El va da in mainile noastre.” (1Sam.17:47)
"Calul este pregatit pentru ziua bataliei, dar biruinta este a Domnului." – (Prov.21:31)
"Cum domolesti caldura intr-un pamant arzator, asa ai domolit zarva strainilor; cum este inabusita caldura de umbra unui nor, asa au fost inabusite cantarile de biruinta ale asupritorilor." – (Isa.25:5)
"rabdarea aduce biruinta in incercare, iar biruinta aceasta aduce nadejdea." (Rom.5:4)
"Atunci noi ne vom bucura de biruinta ta si vom flutura steagul in Numele Dumnezeului nostru. Domnul sa-ti asculte toate dorintele tale!" (Ps.20:5)
"Dar multumiri fie aduse lui Dumnezeu, care ne da biruinta prin Domnul nostru Isus Hristos! "(1Cor.15:57)
"Multumiri fie aduse lui Dumnezeu, care ne poarta totdeauna cu carul Lui de biruinta in Hristos si care raspandeste prin noi, in orice loc, mireasma cunostintei Lui." (2Cor.2:14)
"pentru ca oricine este nascut din Dumnezeu biruie lumea; si ceea ce castiga biruinta asupra lumii este credinta noastra." (1Ioan.5:4)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu