CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 29 noiembrie 2015

"LA MULTI ANI!" UREZ SI EU BISERICII PROVIDENTA

Biserica Providenta e locasul in care m-am simtit bine primita si de unde deseori am primit "hrana" prin pedicile ascultate acolo. Urez si eu bisericii "La multi ani !" si ma rog ca Domnul Isus sa binecuvanteze pe toti cei ce vin acolo, asa cum si eu m-am sitit oridecateori am fost acolo.

http://istorieevanghelica.ro/2015/11/29/biserica-crestina-baptista-providenta-serbeaza-90-de-ani-de-har/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu