CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

sâmbătă, 5 februarie 2011

CE SA FACI CAND PROBLEMELE TE COPLESESC ?

Un amic mi-a povestit de curând despre cât de frumos este mersul cu avionul, despre simțămintele pe care le încearcă un om atunci când se depărtează de pământ, când toate cele de jos par mici și neînsemnate, pe când cele ale înaltului, soarele, norii pufoși și jucăuși, cerul albastru, par mai aproape de tine ca niciodată. Oricât de apăsătoare ar fi problemele cu care urci în avion, dacă ești deschis în a te lăsa sensibilizat, lecția înălțimii îți schimbă complet perspectiva. Într-un fel, am înțeles prin ilustrația aceasta și de ce unora le place atât de mult să cucerească vârfurile munților, să se refugieze departe de forfota lumii, să fugă departe de ceilalți și de ei înșiși.
Iubite prieten, dacă simți că te dărâmă povara problemelor din viața ta, caută să privești greutățile prin care treci de la înălțime! Ia puțină distanță de ”civilizație”, cât să observi trăinicia, dar totodată discretul și impozantul cânt de laudă pe care înălțimile muntoase îl aduc Creatorului lor! Și de nu poți întreprinde călătoria aceasta, desprinde-ți pentru o clipă privirea de pe tine și așterne-o asupra altora care au mai puțin sprijin decât tine și mai multă nevoie de suportul tău! În acest demers autotranscendent, vei descoperi nu doar că problemele din viața ta nu sunt așa de mari precum par, ci și că, pe măsura lor, deopotrivă cu ele, ți s-a dat și mijlocul potrivit pentru a le putea surmonta.
Curaj!
(preluat de pe "Tineri spre fericire")

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu