CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

luni, 14 februarie 2011

VERSETELE ZILEI

"Vino, sa ne imbatam de dragoste pana dimineata, sa ne desfatam cu dezmierdari." (Prov.7:18)
"Cum inveseleste untdelemnul si tamaia inima, asa de dulci sunt sfaturile pline de dragoste ale unui prieten."(Prov.27:9)
"Va rog fierbinte, fiice ale Ierusalimului, daca gasiti pe iubitul meu, ce-i veti spune?… Ca sunt bolnava de dragoste! " (Cint.5:8)

"Cateva clipe te parasisem, dar te voi primi inapoi cu mare dragoste." (Isa.54:7)
"Intr-o izbucnire de manie, Imi ascunsesem o clipa fata de tine, dar Ma voi indura de tine cu o dragoste vesnica, zice Domnul, Rascumparatorul tau. "(Isa.54:8)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu