CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

marți, 8 februarie 2011

VERSETELE ZILEI

"Atunci carturarii si fariseii I-au adus o femeie prinsa in preacurvie. Au pus-o in mijlocul norodului si au zis lui Isus: "Invatatorule, femeia aceasta a fost prinsa chiar cand savarsea preacurvia. Moise, in Lege, ne-a poruncit sa ucidem cu pietre pe astfel de femei: Tu, dar, ce zici?"
Spuneau lucrul acesta ca sa-L ispiteasca si sa-L poata invinui. Dar Isus S-a plecat in jos si scria cu degetul pe pamant.
Fiindca ei nu incetau sa-L intrebe, El S-a ridicat in sus si le-a zis: "Cine dintre voi este fara pacat sa arunce cel dintai cu piatra in ea."
Apoi S-a plecat iarasi si scria cu degetul pe pamant.
Cand au auzit ei cuvintele acestea, s-au simtit mustrati de cugetul lor si au iesit afara, unul cate unul, incepand de la cei mai batrani, pana la cei din urma. Si Isus a ramas singur cu femeia, care statea in mijloc.
Atunci S-a ridicat in sus; si, cand n-a mai vazut pe nimeni decat pe femeie, Isus i-a zis: "Femeie, unde sunt parasii tai? Nimeni nu te-a osandit?" "Nimeni, Doamne", I-a raspuns ea. Si Isus i-a zis: "Nici Eu nu te osandesc. Du-te, si sa nu mai pacatuiesti.")
(Ioan8:3...11)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu