CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

vineri, 21 octombrie 2011

BIM, BIM, BIM.....

Receptivi  la noile tehnologii
 Locuitorii din comuna olteneasca Sambureni au adaptat transportul traditional la vremurile moderne. 
Pentru ca in comuna nu prea exista semne de circulatie un taran si-a instalat un sistem gps pe caruta si senzori de parcare. Omul e foarte multumit de alegerea sa. Iata despre ce este vorba:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=S7TOd0UgdrA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu