CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 9 octombrie 2011

PLOAIA

Ploaia
„Are ploaia tata? Cine da nastere picaturilor de roua?” (Iov.38:28)
„El varsa ploaia pe pamant si trimite apa pe campii.” (Iov.5:10)

„Cand un pamant este adapat de ploaia care cade adesea pe el si rodeste o iarba folositoare celor pentru care este lucrat, capata binecuvantare de la Dumnezeu. „(Evr.6:7)

Perceptia a ceea ce ne inconjoara depinde de subiectivitatea si interesul pe care il avem fiecare dintre noi. De aseara a inceput sa ploua . Multi dintr noi care stam la oras si avem de facut slalom printr baltoace si de asteptat masinile pana ne uda ciuciulete, ploaia mocaneasca de afara nu ne prea incanta si chiar e un motiv de suparare si tristete. Dar pentru cei de la tara care au recolte si apa e necesara e o adevarata bucurie. Depinde in ce unghi te afli si privesti. Dar mai presus de toate Sa nu uitam ca si ploaia cade de la Dumnezeu.
Ieri o colega imi spunea ca nu ii place toamna ca ii da un sentiment de tristete, de goliciune. Dimpotriva mie imi place si toamna si cand ma gandesc la acest anotimp in care Domnul a ingaduit sa ma nasc vad frumusetea culorilor, belsugul de roade, caldura placuta de la miezul zilei, simt aerul curat dupa ploaie. Si chiar daca uneori e mai rece si mai punem haine pe noi tot nu indraznesc sa ma plang. Mi-am propus de multa vreme sa apreciez si sa privesc darurile , mai mult decat sa privesc spre partea mohorata a vietii. Desigur ca nu o poti ignora si trebuie sa ti cont  de ea, dar ea nu trebuie sa ne distruga pacea linistea si increderea in Dumnezeu care ne face parte si de multe binecuvantari.

Un comentariu: