CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

sâmbătă, 10 decembrie 2011

UN BAIETEL MONGOL II CANTA MAMEI LUI CARE S-A DUS SUS IN CER

http://www.youtube.com/watch?v=toEOpFR1tMc&feature=player_embedded

Multumesc prietenei mele Rodica pentru acest minunat clip.
Sunt convinsa ca are sa va impresioneze si pe voi visul acestui copil de 12 ani care la 8 ani si-a pierdut ambii parinti, si acum ii mai poate imbratisa numai in visele sale.
Toti ar trebui sa ne imbratisam mai des parintii si sa ne bucuram ca ii avem inca langa noi.....
Cantecul lui din suflet e absolut uimitor.
Cantecul si comentariile sunt subtitrate in engleza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu