CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

sâmbătă, 17 decembrie 2011

VERSETELE ZILEI

Cum se indura un tata de copiii lui, asa Se indura Domnul de cei ce se tem de El. (Ps.103:13)

Copiii copiilor sunt cununa batranilor, si parintii sunt slava copiilor lor. - (Prov.17:6)

Da, Tu m-ai scos din pantecele mamei, m-ai pus la adapost de orice grija la tatele mamei mele; (Ps.22:9)

de cand eram la sanul mamei, am fost sub paza Ta, din pantecele mamei ai fost Dumnezeul meu. (Ps.22:10)

Pe Tine ma sprijin, din pantecele mamei mele. Tu esti binefacatorul meu inca din pantecele mamei; pe Tine Te laud fara-ncetare. (Ps.71:6)

Tu mi-ai intocmit rinichii, Tu m-ai tesut in pantecele mamei mele: (Ps.139:13)
Cum nu stii care este calea vantului, nici cum se fac oasele in pantecele femeii insarcinate, tot asa nu cunosti nici lucrarea lui Dumnezeu, care le face pe toate. (Ecl.11:5)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu