CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

sâmbătă, 7 aprilie 2012

SARBATORI FERICITE


http://www.youtube.com/watch?v=MThghnKXH7U
Erai chinuit , urme adânci pe piept aveai
Erai pedepsit pe nedrept dar nu cârteai
De o cruce te-au legat şi te-au scuipat
Cuie-n palme Ţi-au bătut şi Te-a durut
Încununat cu spini al Iudeilor Rege
Ţi-au spus Dispreţuit erai Isus

Unde este Golgota, unde este Golgota?
Să plâng sâ strig să mă confund cu Ea
Unde este Golgota, unde este Golgota?
Acolo voi găsi salvarea mea

Noi Te-am văzut,Ceru-ntreg s-a scuturat
Erai distrus dar curând Ai înviat
Te-au căutat dar nu Erai, Ai Înviat
Te-ai arătat şi Te-au crezut , Ai Înviat
De-atunci cu toţii ştiu că Isus este Rege-nviat
Lumii speranţa i-ai redat

Glorie Isus a înviat, Glorie Isus a înviat
Mormântul Lui e gol , A Înviat !
Glorie Isus a înviat, Glorie Isus a înviat
Cântaţi , strigaţi, Isus a înviat ! :X2

A înviat :X2
Aleluia :X2
Cu moarte, moartea a călcat şi viaţă ne-a redat
A biruit :X2
Aleluia :X2
Mormântul Lui acum e gol pe veci a înviat
http://www.youtube.com/watch?v=AbpdsqKJN_U

Aleluia :X2
A înviat :X2
Cu moarte, moartea a călcat şi viaţă ne-a redat
A biruit :X2
Aleluia :X2
Mormântul Lui acum e gol pe veci a înviat :X2


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu