CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 8 aprilie 2012

UN PUNCT DE VEDERE DE LUAT IN SEAMA

"Discursul inspiraţional al lui Gary Yourofsky despre drepturile animalelor şi veganism, ţinut în vara lui 2010 la universitatea Georgia Tech. Un vorbitor excelent, Gary spulberă mituri, iţi umple mintea cu date interesante şi te ajută să faci alegeri etice pentru o inimă şi o conştiinţă sănătoasă. Stilul lui carismatic şi direct este unic - filmuleţul ar trebui să fie vizionat de toţi cei cărora le pasă de animalele non-umane sau care vor să transforme lumea într-un loc mai bun."

" Intr-adevar, toti ne nastem buni, toti am plans cand eram copii cand am realizat ca bucatile de carne din farfurie si animalutele cu care ne jucam la tara de fapt coincideau, dar apoi toti (sau majoritatea) ne-am lasat spalati pe creier si desensibilizati, incat sa ne prefacem ca am uitat acea realizare, si ca nu o incurajam in mod implicit incluzand - din inertie, nu din nevoie! - carnea in nutritia noastra. Imi pare bine ca mi-a fost reamintita realizarea aceea."

http://www.youtube.com/watch?v=nAu_TxmvCEg&feature=player_embedded

Vin cu o precizare in urma comentariului Cristinei si anume  ca nu sunt de acord cu toate punctele de vedere din acest material, cum ar fi egalitatea dintr om si animale sau ca lactatele si, ouale mierea ar fi daunatoare organismului. Totusi consumul de carne  poate fi daunator pentru cei cu un metabolism mai precar.
Cea ce m-a frapat si m-a bulversat complet e modul in care sunt tratate cu bestialitate animalele doar pentru ca cei ce le detin sa obtina bani mai multi sau doar din placerea de a arata cat sunt de grozavi.

Un comentariu:

  1. Un om care pune semn egal intre om si animale. Domnul Isus a murit pentru oameni, nu pentru animale :(

    RăspundețiȘtergere