CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

sâmbătă, 21 aprilie 2012

TE-AM ALES,TE-AM ALES

Te-am ales, Te-am ales
Dintre mii şi mii de mii Te-am ales,
Glasuri multe m-au strigat
Mâini întinse m-au chemat,
Dar din toate, ne-nţeles,
Te-am ales.
Te-am ales, Te-am ales
Dintre mii şi mii de mii Te-am ales,
Nimeni n-a iubit mai mult
În al vieţii greu tumult
Din iubire ne-nţeles,
Te-am ales.
Te-am ales, Te-am ales
Dintre mii şi mii de mii Te-am ales,
Nu puteam să nu-Ţi răspund,
Nu puteam să mă ascund,
Când iubirea-am înţeles,
Te-am ales.
Te-am ales, Te-am ales
Dintre mii şi mii de mii m-ai ales,
Vreau să-Ţi mulţumesc deplin,
Pentru harul Tău divin,
Când pe cruce,ne-nţeles,
m-ai ales!
Când pe cruce,ne-nţeles m-ai ales!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu