CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 23 septembrie 2012

Hannah Brock

http://www.youtube.com/watch?v=dRfNkq9R5OY
Fiica unei mame și un tată britanic chinez, Hannah Brock a inceput sa cante la tobe de la școala ei de la Beijing, la vârsta de 3 ani. Până la 4, ea a început să pian și guzheng, un instrument vechi, care arata mai degraba ca o țiteră mare și este jucat cu plectrums montati pe degete. Acum, la13 de ani, tânăra acum e maestru  pe scenă .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu