CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

vineri, 7 septembrie 2012

TREI DORINTE...


Ultimele trei dorinte ale lui

Alexandru cel Mare

Înainte de a muri, Alexandru cel Mare și- a chemat generalii şi și-a spus ultimele trei dorințe :
      1. Sicriul să fie dus pe umerii celor mai buni medici ai vremii ;
      2. Comorile dobândite (argint, aur, pietre preţioase), să fie risipite pe tot drumul, până la mormânt ;
      3. Mâinile să-i atârne în afara sicriului, să poată fi văzute de toți ;

Unul dintre generalii săi, surprins de aceste directive  neobişnuite, l-a întrebat pe Alexandru care sunt motivele acestor dorințe.

La care, împăratul a explicat :
     ” - Vreau ca medicii cei mai eminenţi ai vremii să-mi ducă sicriul, ca în felul acesta să arate tuturor cât de neputincioși sunt în fața morții ;
       - Vreau ca pământul să fie acoperit de comorile mele pentru ca toată lumea să poată vedea că toate comorile ce le câștigăm aici pe pământ, aici rămân ;
        - Vreau ca mâinile mele să atârne în aer goale, pentru a permite oamenilor să vadă că vom pleca cu mâinile goale, așa cum am venit, atunci când se termină tezaurul cel mai de preț – Timpul !”

      Timpul este o comoară neprețuită pe care ne-o dăruiește Dumnezeu în fiecare zi, cu fiecare dimineață în care ne deschidem ochii !
     Cel mai bun cadou pe care îl poți da cuiva este timpul tău !
     Şi tu, prietene, dacă ai înțelepciune, vei înțelege de ce ai primit acest TEZAUR.

”Luaţi seama la voi înşivă, ca nu cumva să vi se îngreuieze inimile cu îmbuibare de mâncare şi băutură şi cu îngrijorările vieţii acesteia şi astfel ziua aceea să vină fără veste asupra voastră.

Căci ziua aceea va veni ca un laţ

peste toţi cei ce locuiesc pe toată faţa pământului.

Vegheaţi dar în tot timpul şi rugaţi-vă, ca să aveţi putere să scăpaţi de toate lucrurile acestea, care se vor întâmpla, şi să staţi în picioare înaintea Fiului omului."

Luca 21:34-36
(Preluata din brosura"De sub copacul deborei"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu