CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 30 septembrie 2012

CA UN COPILAS..

"I-au adus niste copilasi ca sa Se atinga de ei. Dar ucenicii au certat pe cei ce ii aduceau.
 Cand a vazut Isus acest lucru, S-a maniat si le-a zis: "Lasati copilasii sa vina la Mine si nu-i opriti; caci Imparatia lui Dumnezeu este a celor ca ei. Adevarat va spun ca oricine nu va primi Imparatia lui Dumnezeu ca un copilas, cu niciun chip nu va intra in ea!" (Marcu 10:13...15)

(Anastasia Trofor -ca un copilas)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu