CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

vineri, 5 octombrie 2012

UN ALT MOD DE A TE HRANI MAI SANATOS

Pentru cei ce doresc sa vada si sa experimenteze un nou mod de a te hrani mai sanatos decat cel traditional pot veni sa vada si sa experimenteze duminica .

"Va invit la a cincea editie a Expozitiei Raw Generation, care se va desfasura pe 7 octombrie 2012 la Bucuresti, la Rin Grand Hotel, in Sala Expo (langa Sala Bucuresti), str. Vitan-Bârzeşti, nr 7D, et.1 (nu se va ajunge cu liftul ci direct pe scarile de la receptie).
Organizatoarea evenimentului este Ligia Pop, promotoarea alimentatiei raw food in Romania, raw food chef, autoarea cartilor “Retete Vegane fara Foc” ,”Germeni si Vlastari: Surse de Sanatate si Energie” si “Deserturi pentru Parinti si Copii Sanatosi”, gazda show-ului TV online “Ligia’s Kitchen®” si castigatoarea titlului international YouTube Next Chef.
Targul va fi deschis publicului larg intre orele 10-20. Sunt onorata sa iau parte la acest eveniment deosebit ca speaker (de la ora 12:00), ca organizator, cat si ca expozant (reprezentand compania Bioliv Fresh). Ii multumesc Ligiei Pop pentru invitatie, pentru prietenie, pentru tot ceea ce creeaza, pentru tot ceea ce impartaseste cu noi. Blogul ei m-a ajutat sa fac primii pasi in lumea raw-vegana, sa invat sa „gatesc” altfel, sa invat sa gandesc altfel.
Ligia e genul de om pe care ai impresia ca il cunosti dintotdeauna. Genul de om care pune daruirea, pasiunea si iubirea de semeni mai presus de interesele personale. Cred ca este unul dintre cei mai altruisti oameni pe care i-am cunoscut vreodata, lasandu-mi impresia ca a oferi din suflet este cea mai mare recompensa personala. Simplul fapt de a ma afla in preajma unor astfel de oameni este pentru mine mare un izvor de bucurie. De aceea va invit cu drag sa ne fiti alaturi, sa invatam impreuna sa traim sanatos si sa ne hranim sanatos (“Mancarea sa-ti fie medicament si medicamentul mancare” – Hipocrate).
Linkuri utile:
- mai multe informatii despre Targul Raw-Generation
- ce inseamna raw-vegan
- de ce am ales regimul raw-vegan
- primele mele experiente raw-vegane "
 
(invitatie preluata de pe blogul Livia dotcom)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu