CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

miercuri, 17 octombrie 2012

VERSETELE ZILEI

"Domnul Se va lupta pentru voi; dar voi stati linistiti." (Exod.14:14) ; "Nu te teme de ei; caci Domnul Dumnezeul vostru va lupta El insusi pentru voi." (Deut.3:22) ; "Asa va vorbeste Domnul: "Nu va temeti si nu va inspaimantati dinaintea acestei mari multumi, caci nu voi veti lupta, ci Dumnezeu. "(2Cron.20:1)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu