CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 7 octombrie 2012

"VA AFLATI IN EXPERIENTA 'CUPTORULUI"?"

(postare preluata de pe blogul Ambasadorul)
"Ce face Dumnezeu atunci când trecem prin necazuri și încercări? Ce face Dumnezeu atunci când vijelii, șuvoaie aprige lovesc în noi și familiile noastre? Ce face Dumnezeu?
 
Poate chiar acum în timp ce ochii tăi citesc aceste cuvinte, întrezărești nori întunecoși și cenușii adunându-se în grabă peste viața ta! Poate deja te lupți cu o mare încercare. Ce face Dumnezeu în timpul ăsta? Un lucru nu-l face: NU stă nepăsător! Nu-i spectator. El vine alături de tine.
El va ședea, va topi și va curăți argintul; va curăți pe fii lui Levi, îi va lămuri cum lămurește aurul și argintul, și vor aduce Domnului daruri neprihănite – Maleahi 3:3
Dumnezeu este ca și un meșter argintar. Ochii argintarului sunt fixați pe suprafața argintului pus în cuptor. Îl ține în foc și nu trebuie scos nici prea devreme, nici prea târziu. Așteaptă momentul potrivit pentru a-l scoate din foc. Când știe că este momentul? Când argintarul își poate vedea fața reflectându-se în argint!
Nu știu cum te comporți în crize și furtuni. Dar când eu am trecut prin furtuni, am strigat cu disperare la Domnul: “Gata! Ajunge! Până când? Scoate-mă repede de aici!” Am crezut că nu voi rezista! Dar am trecut cu bine. Domnul a fost bun cu mine! Domnul ESTE bun cu noi!
Dacă furtunile te înspăimântă și îți este frică să mai stai o secundă în cuptor, nu ești singur. Ni se întâmplă fiecăruia (și chiar de mai multe ori).
Dar să fim încurajați! Atunci când navigăm prin necazurile vieții, Argintarul Suprem ne ține în cuptor. Dar nu ne uită acolo niciodată! El are toată atenția asupra noastră, ochii Lui sunt fixați pe noi! Dorința Lui este curățirea noastră. Și pentru asta ne ține în cuptor până la momentul potrivit. Și chiar atunci când credem că nu mai rezistăm, El ne scoate mai frumoși și mai curați!"
--------------------------------------------------
As mai adauga ca si eu incerc in astfel de momente dificile sa nu uit promisiunile Domnului si sa ma concetrez mai mult pe ele decat pe problema sau asupra oamenilor ce genereaza problemele. Nu e usor de loc .Dar nu e imposibil si impotriva vicisitudinilor e uimitor sa constati ca impotriva poticnelilor si frustorilor reusim sa iesim diruitori prin credinta in El. E minunata aceasta experimentare a credintei impotriva atuturor dificultatilor
As mai adauga inca ceva de folos: Romani 8:28 si experienta prin care a trecut Iosif din momentul in care a fost vandut si pana la sfarsit. Nicaieri in relatarea aceasta nu ni se spune ca Iosif si-a r fi pierdut nadejdea si rabdarea. El a acceptat cu calm toat ce i s-au intamplat desi totul parea l-a un moment dat ca merge din rau in mai rau.
Deseori raman uimita de cum Domnul fortifica in mintea si inima noastra increderea in El. Slavit sa fie numele Lui.


Da eu stiu.....
Voi pierduţi cu sarcini grele
Sub osândă şi păcat,
La Isus e mântuirea
Şi pe mine m-a salvat!

Refren: /: Da eu ştiu, da, eu ştiu,
Sângele Lui spală orişice păcat. :/

Celui slab îi dă tărie,
Face drum prin vijelii,
Toarnă râuri în pustie,
Schimbă noaptea-n zori de zi.

El a spus că niciodată
Nu ne lasă părăsiţi;
Poate Iadul să se zbată,
Stăm cu Domnul neclintiţi.
http://www.youtube.com/watch?v=ouDBBbR6vFk&feature=relmfu

Dumnezeu e taria mea....
Cand in zare se iveste solul celui necurat
Dumnezeu e Taria mea
Cand armatele de duhuri cerul au intunecat
Dumnezeu e Taria mea
Cand tot iadul sta-n picioare pregatit pentru razboi
Cand simt ca sufletul se zbate prins in cursa grea
Ma aplec in rugaciune s-astept ajutorul slavei
Dumnezeu e Taria mea

Refren:
// Dumnezeu e Taria mea
Adapost pentru sufletul meu
Ajutor cand povara e grea
Dumnezeu e Taria mea // bis x2

Dumnezeu are puterea ca in cer si pe Pamant
Dumnezeu e Taria mea
Tot ce-n lume se intampla este scris si in Cuvant
Dumnezeu e Taria mea
Incercarea cand e mare si se pare ca ma-ngroapa
Intunerecul de-i gros si nu mai pot vedea
Plec si fruntea si genunchii dar inalt spre ceruri duhul
Dumnezeu e Scaparea mea

Refren:
// Dumnezeu e Taria mea
Adapost pentru sufletul meu
Ajutor cand povara e grea
Dumnezeu e Taria mea // bis x5
// Dumnezeu e Taria mea // bïs x2
http://www.youtube.com/watch?v=KkalJh-Lm84&feature=related



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu