CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

luni, 25 februarie 2013

ISUS IA TOATA POVARA TA

http://www.youtube.com/watch?v=UAQYaSP8C7s

Viața-i plină de întristări,
Grijuri vin zi de zi,
Isus ia toată povara ta,
El poate mântui.

Isus ia toată povara ta
La Calvar, la Calvar,
Isus ia toată povara ta,
El poate mântui.

Chinuit și îngrijorat
La El acum să vii,
Isus ia toată povara ta,
El poate mântui.

El ascultă suspinul tău,
Strigătul inimii,
Isus ia toată povara ta,
El poate mântui.


http://www.trilulilu.ro/muzica-acustica/isus-ia-toata-povara-ta-2
Days are filled with sorrow and care,
Hearts are lonely and drear;
Burdens are lifted at Calvary,
Jesus is very near.

Chorus
Burdens are lifted at Calvary,
Calvary, Calvary,
Burdens are lifted at Calvary,
Jesus is very near.

Cast your care on Jesus today,
Leave your worry and fear;
Burdens are lifted at Calvary,
Jesus is very near.

Troubled soul, the Saviour can see,
Ev’ry heartache and tear;
Burdens are lifted at Calvary
Jesus is very near.

_______________________________

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu