CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

marți, 19 februarie 2013

SPANAC IN ALUAT

Saratele de spanac

De ceva timp , ma inspir uneori din bucataria indiana. Asa am facut minunatele Jalebi, Appel jalebi, Mawa Kachori,Roti, lapte cu sofran, si m-am familiarizat si chiar imi plac ingredientele lor. Tot asa m-am inspirat si am facut acest spanac invelit in coca condimentata si prajita. Cand gasesc spanac cu frunze micute si am timp fac aceste crocantele pe care  familia mea le adora, si eu la fel. Le fac rar pentru ca sunt prajite dar din cand in cand mai merge. Oricum sunt mai bune decat decat chipsurile cu e-uri din comert.
Am cuparat de la Kaufland Baby spanac in caserola. Puteti face de 2 ori din acea cantitate. Se poate face si din spanacul din piata dar trebuie sa faceti dintr-o frunza bucati mai mici.
Se face o coca cu faina, turmenic, boia iute, sare, si orice vreti voi sa mai puneti ca ingredient, plus un pic de drojdie. Se adauga apa calduta si terbuie sa fie cam de consistenta unei smantani mai groase. Frunzele trebuie sa fie perfect uscate ca atunci cand le dam prin coca sa adere de ele. Se prajesc si  asta e. Sa nu uitati sa le puneti pe prosoape e hartie absorbante pentru a absorbi surplusul de grasime. Eu le schimb de cateva ori.
va dau mai jos link-ul doamnei Manjula poate va inspira si pe voi uneori.
http://www.manjulaskitchen.com/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu