CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 18 septembrie 2011

GANDURI DE DIMINEATA...

Ce oportunitate minunata ne-a dat Dumnezeu. Ne-a creat cu multa dragoste si pricepere , ne-a dat intelegere si potentiale nebanuite pentru a fi oricand gata sa intram in partasie , comuniune cu El. Ce har minunat sa ne faca asemeni  chipului  Sau „Sa facem om dupa chipul Nostru, dupa asemanarea Noastra”.
 Ma uimeste cat de complex suntem creati si modul in care gandim. Suntem una din multele creatii minunate ale lui Dumnezeu. Ma uimeste de asemenea ca desi noi am ales sa ne indreptam privirea  si actiunile spre un drum gresit cazand in pacat, dragostea Sa desavarsita pentu noi a adus l-a indeplinire planul de rascumparare  prin jertfa Domnului Isus.Dar Dumnezeu Isi arata dragostea fata de noi prin faptul ca, pe cand eram noi inca pacatosi, Hristos a murit pentru noi.” (Rom.5:8)
 Interesant este ca aceasta decizie deriva nu din faptul ca am facut noi ceva, si nici ca am merita asa ceva ci din faptul ca dragostea Sa vrea cu disperare sa ne salveze in ciuda incapatanarii noastre. Avem tendinta de a cauta bucuria, implinirea in lucrurile create de Dumneseu si nu in Dumnezeu. Si desi falimentam in a fi impliniti greu vedem ca privirile , gandurile ar trebui sa se indrepte spre Cel ce ne-a creat. Ma uimeste de multe ori rabdarea ce o are Dumnezeu cu noi care cu siguranta deriva din Dragostea Sa. „Domnul mi Se arata de departe: "Te iubesc cu o iubire vesnica; de aceea iti pastrez bunatatea Mea!”(Ier.31:3).
 Ca ficare de pe acest pamant am ratacit si eu si am fost o pacatoasa care a beneficiat prin har de indurarea Domnului Isus. Ceea ce m-a facut pe mine sa inteleg dragostea lui Dumnezeu a fost oportunitatea pe care mi-a dat-o Dumnezeu de a fi mama. A fost o minune ca am putut avea doi copii in ciuda unor probleme. Dar nu acesta a fost  momentul cel mai important cand am inteles dragostea, ci sentimentul matern ce l-a desavarsit Domnul in mine si dragostea de mama care doreste, in ciuda incapatanarii copilului, tot ce e mai bun pentru el. Dorinta mea ca parinte de ai arata calauzirea potrivita si al face sa inteleaga pe copil ca il iubesc si vreau ce e mai bun pentru el. Extrapoland deseori m-am gandit ca prin aceleasi framantari si dorinte trece si Tatal nostru ceresc privind la noi .Si oricat de mare ar fi dragostea noastra pentru copiii nostrii, dragostea lui Dumnezeu pentru noi e si mai mare. De cele mai multe ori ca si noi parinti pe copiii nostrii , si Domnul trebuie sa ne mustre si pe noi pentru binele nostru „Caci Domnul mustra pe cine iubeste, ca un parinte pe copilul pe care-l iubeste!” (Prov.3:12)
E greu de scris in cuvinte cat sunt recunoscatoare lui Dumnezeu ca m-a creat, ma iubeste , ca m-a rascumparat si ma calauzeste clipa de clipa in calatoria mea pe acest pamant....
Catalin si Ramona - Ca un copil

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu