CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

vineri, 13 ianuarie 2012

E PREA BUN DIN CE PARINTI A AVUT...

„ Domnul i-a zis: "Treci prin mijlocul cetatii, prin mijlocul Ierusalimului, si fa un semn pe fruntea oamenilor care suspina si gem din pricina tuturor uraciunilor care se savarsesc acolo."
Iar celorlalti le-a zis in auzul meu: "Treceti dupa el in cetate si loviti; ochiul vostru sa fie fara mila si sa nu va indurati!
Ucideti si nimiciti pe batrani, pe tineri, pe fecioare, pe copii si pe femei; dar sa nu va atingeti de niciunul din cei ce au semnul pe frunte! Incepeti insa cu Locasul Meu cel Sfant!" Ei au inceput cu batranii care erau inaintea Templului.
(Ezechiel9: 4-6)
De multe ori m-am gandit citind in vechiul testament ca e o cruzime de de cate ori se spune ca trebuie nimiciti femei tineri ori batrani. Desi nu o marturiseam nu puteam sa inteleg acest fapt. Mi se parea ca acele femei si copii nu aveau nici o vina si nu vedeam decat o cruzime imensa.  Eu sunt adepta nonviolentei  si nu pot sa suport sa vad violenta asupra copiilor sau femeilor.  Am citit de curand o marturie a unui musulman care s-a intors la Dumnezeu si a devenit crestin si am ramas conternata sa aflu cum insasi mama sa il invata sa traga cu pusca si sa devina terorist. Apoi am vazut cum  prin oras unii copii mici de tiganii care deabea invatasera sa mearga erau impinsi de la spate de mamele lor sa cerseasca, sau cum tatii lor ascunsi de la distanta ii urmareau cum cersesc.  Am simtit cum la mine la servici au venit sefi care se lauda ca au dat mana cu Ceausescu si acum aplica din functia pe care o detin acelasi stil de dictator, unde nu ai voie sa spui altceva decat ce zic  ei chiar daca nu au dreptate.  Toate acestea m-au facut sa inteleg ca uneori unii oameni educati gresit cu obiceiuri gresite nu mai pot fi schimbati de societate si ajungand la conducere sau lasati liberi  vor face tot ce au invatat lucruri rele. Singurul care ii mai poate schimba e Dumnezeu dar numai pe aceia care accepta sa fie schimbati si procentul  lor e foarte mic.

Bunica mea referenidu-se la cate un om care gresa  si provenea dint-o familie cu rele obiceiuri, spunea uneori :  e prea bun din ce parinti a vut. Adica vedea eforturile acestuia de a nu fi ca parintii lui , se lupta impotriva a ceea ce vazuse in familia sa. Numai prin indurarea si dragoste lui Dumnezeu un astfel de copil poate fi schimbat.
Si noi trebuie de multe ori sa le vorbim celor din jurul nostru de mantuirea ce o ofera Dumnezeu prin Fiul Sau ca astfel sa poata fi si ei salvati si eliberati de cea ce sunt asa cum si noi am fost la randul nstru salvati prin harul si mila Domnului Isus ce a muit in locul nostru pe cruce .

Un comentariu:

  1. CE MULTA DREPTATE AVEA BUNICA TA...asa ar trebui sa luptam si noi impotriva vechii firi...si o omorim si iara da din radacina...ca buruienile mor greu...
    Iubita mea prietana...ce ginduri minunate ai...sintem gind la gind...

    RăspundețiȘtergere