CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 1 ianuarie 2012

HAPPY NEW YEAR! - SA NU UITAM BINECUVANTARILE DOMNULUI

Happy New Year - Auld Lang Syne by Sissel
"Binecuvantat sa fie Dumnezeu, Tatal Domnului nostru Isus Hristos, care ne-a binecuvantat cu tot felul de binecuvantari duhovnicesti, in locurile ceresti, in Hristos." (Efes.1:3)

" Acum, daca am capatat trecere inaintea Ta, arata-mi caile Tale; atunci Te voi cunoaste si voi avea trecere inaintea Ta. Si gandeste-Te ca neamul aceasta este poporul Tau!"
 Domnul a raspuns: "Voi merge Eu insumi cu tine si iti voi da odihna."
Moise i-a zis: "Daca nu mergi Tu insuti cu noi, nu ne lasa sa plecam de aici.
Cum se va sti ca am capatat trecere inaintea Ta, eu si poporul Tau? Oare nu cand vei merge Tu cu noi si cand prin aceasta vom fi deosebiti, eu si poporul Tau, de toate popoarele de pe fata pamantului?"
 Domnul a zis lui Moise: "Voi face si ceea ce-Mi ceri acum, caci ai capatat trecere inaintea Mea si te cunosc pe nume!"
Moise a zis: "Arata-mi slava Ta!"
 Domnul a raspuns: "Voi face sa treaca pe dinaintea ta toata frumusetea Mea si voi chema Numele Domnului inaintea ta; Eu Ma indur de cine vreau sa Ma indur si am mila de cine vreau sa am mila!"
Domnul a zis: "Fata nu vei putea sa Mi-o vezi, caci nu poate omul sa Ma vada si sa traiasca!"
Domnul a zis: "Iata un loc langa Mine; vei sta pe stanca.  Si cand va trece slava Mea, te voi pune in crapatura stancii si te voi acoperi cu mana Mea, pana voi trece. Iar cand Imi voi trage mana la o parte de la tine, Ma vei vedea pe dinapoi; dar fata Mea nu se poate vedea." (Exod 33:13...23)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu