CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 22 iunie 2014

Arthur Rubinstein Beethoven Piano Concerto No. 5


Iubesc din adancul sufletului aceasta bucata muzicala si mai ales in aceasta interpretare.
M-a coplesit si m-a cucerit de prima data cand am auzit-o la o emisiune a lui Iosif Sava cu multi ani in urma . Eram in compania a doua suflete minunate ce  din pacate nu mai sunt si cu care petreceam seri melomane deosebite. Tanti Didi Bagu si Dl.doctor Mincu....Odata o prietene intreba daca am putea identifica oamenii care au avut un rol important in viata noastra, printre ci la care m-am gandit san si cei doi prieteni de mai sus care in ciuda diferentei de varsta   imi erau tare apropiati si dragi...
 
https://www.youtube.com/watch?v=enmJ5PwxD7o
 

"In the past, I had been fighting with God, because I always do the talking, but never have the real sense of his voice, well, I found, that he has his very delicate, beautiful, deep, sweet and lovely way of talking to me… yes,  it is via his creation of this “Illuminati” men and women, who were created by him with a gift to speak for him with music, since I found this, I am the happiest man on earth, every time I need to hear his voice, I  listen
his Music.
The composers of his divine texts were Beethoven, Mozart, Paganini,  Wagner, Tchaikovsky, Rachmaninoff, Grieg, Liszt, Brahms, Chopin, just to mention some of them and the ones who bring us the pleasure of hearing his voice are the performers  like:
Conductors as Paavo Jarvi , Seiji Ozawa, Claudio Abbado, Lorin Mazzel, Zubin Metha,  Simon Rattle, Daniel Barenboim, Herbert Von Karajan, Leonard Berstein, Carlos Kleibert, Ricardo Muti,  López Cobos, etc.
Pianist as Lang Lang, Mitsuko Uchida, Martha Argerich, Arthur Rubinstein, Maurizio Pollini, Vladimir Ashkenazy, Igo Pogorelich, Bruno Leonardo Gelber,  Eugeni Kissin, Kristian Zimmerman, Paul Badura-Skoda, Evgeny Igorevitch Kissin.

Violinists: Itzhak Perlman, Maxime Vengerov, Janine Jansen,  Silvia Marcovici,  Wein Wen,  Uo Ughi,  Joshua Bell,  Shlomo Mintz, Hilary Hann, Sarah Chang,  Antal Szalai,  Pinchas Zukerman, Anne Sophie Mutter, Kyung Wa Chung, Salvatore Accardo,  Vadim Repin,  Shlomo Mintz,  Hilary Hann,  Antal Szalai, Sayaka Shoji.
And all the illuminati performers, which are in a long list to be mention here, but without a doubt, I always know how his messenger…..is, because the perfection required by God for that gift to make them a virtuoso, to play his texts, needs to give him a lot of work, sacrifice, dedication and constant improvement,…. that is ease to recognize…   "

(comentariu acesta mi-a placut si sunt de acord cu el de a ceea vil fac cunoscut si voua
apartine unuia din cei ce au comentat la linkul de mai sus -Alvaro Fernandez

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu