CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

miercuri, 26 noiembrie 2014

E DE FOLOS SA INVATAM SA NE INFRANAM GURA SI LIMBA


Postarea pe care am citit-o scrisa de Rodica si  m-a indemnat sa reflectez despre a fi mai atenta cand imi folosesc limba http://www.peginduri.com/2009/06/cum-sa-omori-spiritul-cuiva_13.html
Ca de obicei ca majoritatea postarilor pe care le editeza prietena mea  ma fac sa reflectez si sa studiez ce zice Cuvantul despre tema respectiva . Sunt recunoscatoaere   sorei mele deoarece  "imi pui mintea sa lucreze si inima sa reflecteze" Cred ca de aceea se spune ca suntem madularele aceluiasi trup . Cred ca de aici s-a nascut si vorba aceea: o mana spala una pe alta si amandoua fata. Eu de multe ori am simtit cum mana ei o spala pe a mea si probabil amandoua spala o fata pe care noi nu o vedem ...

Dar iata doar o parte din ce am gasit prin Cuvant:
Oare ce e bine si ce nu sa rostim cu ajutorul acestui madular- limba?

Cine isi pazeste gura si limba, isi scuteste sufletul de multe necazuri. - (Prov.21:23)

si orice limba sa marturiseasca, spre slava lui Dumnezeu Tatal, ca Isus Hristos este Domnul. (Filip.2:11)

Daca crede cineva ca este religios, si nu-si infraneaza limba, ci isi insala inima, religia unui astfel de om este zadarnica. (Iac.1:26)
Tot asa si limba este un mic madular, si se faleste cu lucruri mari. Iata, un foc mic ce padure mare aprinde! (Iac.3:5)

Limba este si ea un foc, este o lume de nelegiuiri. Ea este aceea dintre madularele noastre care intineaza tot trupul si aprinde roata vietii, cand este aprinsa de focul gheenei. (Iac.3:6)

dar limba niciun om n-o poate imblanzi. Ea este un rau care nu se poate infrana, este plina de o otrava de moarte. (Iac.3:8)
"Caci cine iubeste viata si vrea sa vada zile bune sa-si infraneze limba de la rau si buzele de la cuvinte inselatoare, (1Pet.3:10)

Copilasilor, sa nu iubim cu vorba, nici cu limba, ci cu fapta si cu adevarul. (1Ioan.3:18)
In clipa aceea, i s-a deschis gura, i s-a dezlegat limba, si el vorbea si binecuvanta pe Dumnezeu. (Luc.1:64)

Fiindca este scris: "Pe viata Mea Ma jur, zice Domnul, ca orice genunchi se va pleca inaintea Mea si orice limba va da slava lui Dumnezeu." (Rom.14:11)
Vantul de miazanoapte aduce ploaia, si limba clevetitoare aduce o fata mahnita. - (Prov.25:23)

Domnul Dumnezeu Mi-a dat o limba iscusita, ca sa stiu sa inviorez cu vorba pe cel doborat de intristare. El Imi trezeste in fiecare dimineata, El Imi trezeste urechea sa ascult cum asculta niste ucenici. (Isa.50:4)
Iti voi lipi limba de cerul gurii, ca sa ramai mut si sa nu-i poti mustra, caci sunt o casa de indaratnici! (Ezec.3:26)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu