CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

sâmbătă, 4 decembrie 2010

GOANA DUPA VANT

Adi Gliga – Goană după vânt

Totu-i goană după vânt
Astăzi râd,iar mâine plâng
Viaţă pentru mine nu-i decât un cer
Astăzi sunt, dar mâine pier.
Totul este trecător
Îţi aduni aici comori,
Dar va veni o vreme când tu vei pleca
Şi-un străin le va lua.

Astăzi poţi fi mulţumit
Că o viaţă ai trăit

Însă dincolo de toate vei afla
Care este soarta ta.
Cât trăieşti pe-acest pământ
Totu-i goană după vânt
Dacă mai presus de suflet tu alegi
În păcate să trăieşti.

Orice drum alegi în lume
Nu te poate împlini,
Însă viaţa cu Isus va fï mereu
Drumul către Dumnezeu..../x3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu