CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 5 decembrie 2010

SA NE IUBIM UNII PE ALTII

 Dumneseu este iubirea si orice construim trebuie sa construim pe aceasta temelie .Dintr-o inima plina de iubire vin si faptele bune si blandetea si rabdarea si smerenia si vorbele pline de incurajare ... Sa nu uitam ca "oricine iubeste este nascut din Dumnezeu si cunoaste pe Dumnezeu .Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu ".Deci ,sa nu ne inselam ,si abia in fata lui Dumnezeu ,cand totul va fi descoperit ,sa intelegem ca, in realitate ,am fost doar"arama sunatoaresi chimval rasunator "(1Corinteni 13:1).Domnul nostru ne cheama sa iubim asa cum ne iubeste El ,iar El iubeste fara limite ,fara conditi ,cu o iubire care iarta totul,sufera totul ,crede totul ,nadajduieste totul,rabda totul(1Corinteni13:7),iar Isus este dovada acestei iubiri . De aceea ,in orice facem ,spunem sau simtim ,sa ne punem o singura intrebare:"Este dragostea cea care ma conduce acum ?" Eu sper ca de fiecare data raspunsul va fi "DA", insa daca raspunsul este "nu",sa venim inaintea Lui cu inima deschisa si sincera si sa Il rugam pe Domnul iubiri sa reverse in noi dragostea Lui ,caci El este credincios si ne raspunde .




Sa ne iubim uni pe altii (1Ioan 4:7) pentru ca aceasta este dovada ca suntem din Dumnezeu si nu din lume.
Scrisa de  sora Luce  (Providenta)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu